نحوه آماده سازی دیوارها برای نقاشی

نحوه آماده سازی دیوارها برای نقاشی

نحوه آماده سازی دیوارها برای نقاشی

قبل از رنگ آمیزی، کمی وقت اضافی صرف کنید و مراقب آماده سازی دیوارهای خود باشید ، زیرا کار بسیار بهتری خواهید داشت.مراحل زیر را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را پس از نقاشی دیوارها دریافت کنید.

  • قبل از آماده سازی اتاق برای رنگ آمیزی، مبلمان و کفپوش را در برابر رنگ پاشنده یا حوادث محافظت کنید.یک ایده خوب این است که در صورت امکان مبلمان را به طور کلی از اتاق خارج کنید.
  • از عینک ایمنی و لباسهای قدیمی استفاده کنید ، چون ممکن است رنگ پاشیده شود.
  • دیوارها را گردگیری کرده و تمیز کنید.ب رای اکثر سطوح ، از حوله یا جاروبرقی استفاده کنید.
  • صرف نظر از جنس دیوارهای شما ، دیوارها باید خشک و عاری از چربی و گرد و غبار ، سوراخ و ترک ، گچ پوسته پوسته ، رنگ ترک خورده و تکه های کاغذ دیواری باشند.هر گونه رنگ ترک خورده یا پوسته پوسته شده را با یک سوهان بردارید.برای سایر نواقص کوچک روی دیوار مانند برجستگی های گچ ، آنها را با کاغذ سنباده صاف کنید.با استفاده از یک تکه کاغذ سنباده ، از قدرت عضلانی استفاده کنید یا از سنباده برقی استفاده کنید.
  • موادی که هنگام آماده شدن برای رنگ آمیزی باید در دست داشته باشید:پرایمر ، درب بازکن قوطی ، برس های رنگ (یکی برای رنگ لاتکس و دیگری برای روغن پایه) ، رنگ روغنی اصفهان ، سینی رنگ ، دستکش و غیره
  • یک پرایمر با کیفیت بالا به پنهان کردن هر گونه نقص کوچک روی دیوار کمک می کند.از یک آغازگر خوب مبتنی بر آب بر روی دیوار خشک جدید استفاده کنید.برای دیوارهایی که دارای لکه های سنگین ناشی از آب یا دود هستند ، یا اگر دیوار دارای روکش است ، یک آغازگر روغن دار انتخاب کنید.
  • رنگ مناسب را انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب رنگ پلاستیک اصفهان این است که ابتدا آن را امتحان کنید. شما هرگز نمی توانید بر اساس نگاه به نمونه رنگ در مراکز فروش رنگ ساندورا تصمیم خوبی بگیرید.نمونه آن را به خانه ببرید و به دیوار بچسبانید تا نحوه عملکرد آن در فضا و نورپردازی اتاقتان را ببینید.

زیرسازی نقاشی ساختمان

آماده سازی دیوار برای نقاشی

  • تمیز کردن دیوارها قبل از رنگ آمیزی

تمیز بودن دیوارها برای نقاشی با کیفیت مهم هستند.در حالی که بهترین روش برای تمیز کردن دیوارها قبل از رنگ آمیزی وجود ندارد ، اکثر دیوارها را می توان با اسفنج و آب گرم شستشو داد.برای سطوحی که در معرض روغن یا چربی هستند ، مانند دیوارهای آشپزخانه ، با محلول آب و مواد شوینده ، چربی را برش زده و با آب تمیز پیگیری کنید تا هرگونه مواد شوینده باقی مانده را از بین ببرید کار را با پاک کردن دیوارها با یک پارچه مرطوب به پایان برسانید.

مهمترین بخش این فرایند این است که مطمئن شوید اجازه می دهید همه چیز به طور کامل خشک شود.استفاده از پرایمر یا رنگ روی دیوارهایی که هنوز مرطوب هستند می تواند مشکلات زیادی از جمله تاول ایجاد کند.

  • از بین بردن کپک

صرف نظر از اینکه کدام اتاق را برای رنگ آمیزی آماده می کنید ، مطمئن شوید که ابتدا به هر گونه کپک مراجعه کنید.هرگز روی کپک نقاشی نکنید – با رنگ جدید رشد می کند ، که تمیز کردن و نگهداری بعدی را حتی دشوارتر می کند.

می توانید کپک را با یک اسفنج و محلول سه تا چهار قسمت آب تا یک قسمت سفید کننده تمیز کنید.محلول را روی محل بمالید ، بگذارید چند دقیقه بماند و محل را با آب تمیز بشویید.اطمینان حاصل کنید که از دستکش و عینک استفاده کرده و زمان دهید تا خشک شود.

  • سنباده زنی قبل از رنگ آمیزی

در حالی که سنباده زنی برای هر پروژه رنگ مورد نیاز نیست ، نقاط خشن روی دیوارها ، چه قبلا رنگ آمیزی شده اند یا نه ، قبل از رنگ آمیزی نیاز به سنباده زدن دارند تا اطمینان حاصل شود که رنگ به آرامی ادامه می یابد.

ترک خوردگی یا پوسته پوسته شدن رنگ روی سطوح قبلاً رنگ آمیزی شده نیز می تواند یک مشکل باشد.ترک خوردگی رنگ روی دیوارها و سقف ها به دلایل مختلفی اتفاق می افتد ، یکی از رایج ترین آنها آماده سازی نامناسب سطح قبل از رنگ آمیزی است.نقاشی روی رنگ ترک خورده ایده بدی است.مهم است که قبل از رنگ آمیزی هرگونه پوسته را از طریق سنباده زنی یا تراشیدن از سطح بردارید.

  • پرایمر بزنید

از پرایمر قبل از رنگ اصلی استفاده کنید ، بخصوص اگر دیوارهای شما متخلخل هستند یا دارای لکه های سطحی هستند که نیاز به پوشاندن دارند.پرایمرها عیوب را پنهان می کنند ، سطحی صاف برای قفل شدن رنگ شما ایجاد می کنند و بدون توجه به آنچه که نقاشی می کنید ، یکنواختی را تضمین می کنند.

سوالات بیشتری دارید؟به عمده فروشی رنگ ساختمان مراجعه کنید یا با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *