رنگ صنعتی پلی یورتان

فروشگاه ایران کالر بهترین فروشگاه عرضه کننده رنگ صنعتی اصفهان، اپوکسی، ساختمان و غیره، رنگ صنعتی پلی یورتان را با مناسب ترین کیفیت به فروش می رساند. رنگ صنعتی پلی یورتان دارای چسبندگی بالا و مقاوت زیادی در برابر نورخورشید و وزش باد و .. دارند، به همین دلیل بیشتر برای مکان هایی که در معرض این عوامل هستند، استفاده می شوند. رنگ پلی یورتان دارای جلا و براقی زیادی می باشد، این جلا باعث مقاومت بیشتر آن ها در مقابل نور خورشید هم می شود. با گذشت زمان براقیت رنگ پلی یورتان از بین نمی رود.

فروش رنگ پلی اورتان

فروش رنگ پلی اورتان با کیفیت به دلیل مقاومتی که در برابر وزش باد و نور خورشید دارد مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفته است. خواص ظاهری و چسبندگی این چسب به دلیل ساخت آن ها از رزین اکریلیک و پلی ایزوسیانات است. قابلیت این چسب در پوشش سطوح و استفاده از آن باعث فروش عمده این رنگ صنعتی به دارندگان انواع مشاغل شده است. برای فروش رنگ صنعتی پلی یورتان بهتر است به موارد استفاده ی آن دقت کنید. هر کدام از این رنگ های پلی اورتان برای رنگ آمیزی متریال خاصی در نظر گرفته می شود و کیفیت آن ها باعث دوام و ماندگاری بیشتر محصول تولیدی خواهد بود. برای کسب اطلاع درباره ی فروش رنگ پلی اورتان با شماره های درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی ایران کالر تماس بگیرید.

خرید رنگ پلی اورتان

از رنگ پلی اورتان در مراکزی مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه، خودرو سازی، لوازم ماشین آلات، تایر، کشتی و صنایع مختلف استفاده می شود. رنگ صنعتی پلی یورتان به عنوان پوشش های محافظ عمل می کنند و خرید رنگ پلی اورتان در توناژ های مختلفی رنگی برای انواع محصولات با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران کالر به آسانی امکان پذیر است. رنگ های پلی اورتان که روی چوب استفاده می شوند شباهت زیادی به لکه هایی با پوشش بسیار شفاف دارند. این رنگ ها مانعی برای نمایش رنگ طبیعی چوب نیستند به همین دلیل خرید آن ها در صنایعی که متریال اولیه ی آن ها چوب است در حجم زیاد انجام می پذیرد. این رنگ علاوه بر زیبایی بخشیدن به محصولات برای دوام و ماندگاری آن ها ضروری است. در صورتی که نمونه های با کیفیت این محصول تهیه شود به راحتی می توان از آن برای محافظت از محصول نیز استفاده کرد.

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان با فروش و عرضه با کیفیت ترین رنگ صنعتی در اصفهان به صاحبان صنایع خدماتی برتر را ارائه می دهد. به دلیل وجود رنگ های پلی اورتان بی کیفیت و برای محافظت از انواع محصولات برای خرید این محصول مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش مجاز باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. این پلی اورتان ها بدون نشان دادن ردی از قلمو بر روی محصولات کشیده می شوند و آن ها را در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار محافظت می کنند. برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت فروش عمده رنگ صنعتی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از رنگ پلی اورتان

استفاده از رنگ صنعتی پلی یورتان صنعتی به دلایل بسیاری مورد استفاده ی مشاغل مختلف قرار می گیرد. این رنگ ها به دلایلی چون مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مانند رطوبت، براق و زیبا و یکنواخت بودن، چسبندگی به زیر کار، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی، سرعت خشک شدن بالا و تنوع بالای رنگ در بیشتر صنایع برای مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد رنگ پلی اورتان

در شاخه های مختلف صنعتی از رنگ های پلی اورتان استفاده می شود. این رنگ ها به دلیل ویژگی های زیادی که دارد در صنایعی مانند، کشتی سازی برای رنگ کردن سطح های فلزی موجود در عرشه ی کشتی ها، روی پوشش حفاظتی اپوکسی به منظور جلوگیری از گچی شدن، رنگ کردن قطعات کشاورزی و ماشین آلات و خودروها، استفاده در پالایشگاه پتروشیمی، در سکوهای نفتی و اسکله، کفپوش در بیمارستان و مراکز بهداشتی استفاده می شود.

شیوه ی استفاده از رنگ پلی اورتان

رنگ صنعتی پلی یورتان از دو جزء تشکیل شده است و برای استفاده از آن ها در ابتدا باید این رنگ ها را با هم مخلوط کنیم. نسبت مخلوط کردن این رنگ ها باید دقیق باشید و در صورتی که این نسبت رعایت نشود بعد از رنگ زدن خشک نمی شود. قبل از اجرای رنگ بر روی سطوح این رنگ ها باید به خوبی مخلوط شده و هم زده شوند. رنگ های پلی اورتان را به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت و نور خورشید دارند در لایه ی آخر می زنند. بستگی به ضخامت کار رنگ صنعتی پلی یورتان با لایه ی بین 70-50 میکرون و در مواقعی با 100 میکرون کاربرد دارند. برای رنگ کردن سطوح مورد نظر با رنگ صنعتی پلی یورتان بهتر است از اسپری بدون هوا، اسپری با هوا و غلطک و قلمو استفاده شود.

نکاتی درباره ی رنگ های پلی اورتان

بعد از مخلوط کردن دو جزء رنگ صنعتی پلی یورتان فرصت کمی وجود دارد تا بتوان رنگ را بر روی سطوح اعمال کرد. زمان سفت شدن این رنگ بستگی به دما در محیط دارد. در دمای متوسط 23 درجه ی سانتی گراد کاربری آن ها در حدود 6 ساعت است. استفاده از اسپری باعث یکنواختی رنگ در سطوح می شود. به دلیل اشتعال، این رنگ ها باید در ظرفی در بسته و به دور از شعله و حرارت نگهداری شود. پیش از اعمال رنگ بر روی سطوح باید این سطوح را از روغن، گریس و آلودگی پاک کرد. دمای این سطوح باید تا 3 درجه ی سانتی گراد باشد. سطوحی که با پلی اورتان رنگ می شوند در برابر سایش و ضربه مقاومت بیشتری دارند. این رنگ ها به دو دسته ی آلیفاتیک و آروماتیک تشکیل می شوند و جزء رنگ هایی هستند که در برابر گرما سخت هستند.