اشتباهات رایج در نقاشی ساختمان

اشتباهات رایج در نقاشی ساختمان

اشتباهات رایج در نقاشی ساختمان

ما این لیست را برای کمک به شما در جلوگیری از اشتباه در کار بعدی نقاشی ساختمان ، جمع آوری کرده ایم.این مقاله را مطالعه کنید تا از بروز مشکل در پروژه بعدی نقاشی جلوگیری کنید.

انتخاب رنگ اشتباه

یکی از بزرگترین اشتباهات که هنگام نقاشی ساختمان می توانید مرتکب شوید انتخاب رنگ اشتباه است ، همه ما آن را انجام داده ایم.شما یک رنگ خوب از فروشگاه انتخاب می کنید و رنگ خود را سفارش می دهید.اما وقتی رنگ پلاستیک اصفهان را روی دیوارها در خانه اعمال می کنید ، به نظر نمی رسد رنگی است که انتخاب کرده اید.

برای جلوگیری از این اشتباه و دریافت ایده ای واقعی از شکل رنگ ، همیشه از عمده فروشی رنگ ساختمان بخواهید یک نمونه کوچک از رنگ را به شما بدهد تا به خانه ببرید و روی دیوار امتحان کنید.سپس آن را در نور طبیعی و مصنوعی و همچنین در روز و شب مشاهده کنید.اگر آن را دوست ندارید ، اشکالی ندارد ، چون فقط چند دلار پول داده اید!

نقاشی در نور کم

از رنگ آمیزی سطوح داخلی در نور کم خودداری کنید. سطح رنگ شده در ابتدا ممکن است خوب به نظر برسد ، اما هنگامی که پنجره ها را باز می کنید یا چراغ ها را روشن می کنید ، به احتمال زیاد تکه های نازک و سایر نقص ها را مشاهده خواهید کرد.همیشه هنگام نقاشی حتماً از نور زیاد برخوردار باشید.

اشتباهات رایج نقاشی و رنگ آمیزی خانه

استفاده از رنگ اشتباه

اگر رنگ مناسب مراکز فروش رنگ الوان برای کار را انتخاب نکرده باشید، مهم نیست که تکنیک کاربردی شما چقدر خوب است ، پروژه به خوبی پیش نخواهد رفت.

به عنوان مثال:هنگام رنگ آمیزی سطوحی که کامل نیستند ، رنگ با براقیت بالا را انتخاب نکنید.براقیت فقط مشکلات موجود در سطح را برجسته می کند.نور منعکس کننده رنگ براق ، هر نقصی را برجسته می کند.بنابراین اگر می خواهید با یک رنگ نیمه براق یا براق نقاشی کنید ، اطمینان حاصل کنید که سطح نقاشی شما با دقت آماده شده و کاملا صاف باشد.

نقاشی روی سطوح مرطوب

نقاشی روی سطوح مرطوب نیز یکی از اشتباهات رایج نقاشی است که در نهایت پس از اتمام کار ، صاحبان خانه مجبورند خیلی زود هزینه های زیادی را پرداخت کنند!قبل از شروع نقاشی از خشک بودن سطح کار اطمینان حاصل نمایید.

نقاشی روی رنگ براق و بدون سنباده زدن

رنگ جدید برای چسبیدن به بافتی احتیاج دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر سطح براق را با کاغذ سنباده به آرامی پاک کنید و به دنبال آن با آب تمیز بشویید.

خرید رنگ ارزان و بی کیفیت

جمله: “شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید ، می گیرید” ، واقعیت دارد.رنگهای با کیفیت بالا ، چسبندگی بهتری دارند ، تردتر به نظر می رسند و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگهای کم هزینه دارند.

اشتباهات متداول در نقاشی ساختمان

خرید برس و غلتک بی کیفیت

همانند رنگ ، آنچه را که برای قلم مو و غلتک پرداخت می کنید دریافت می کنید.کار با ابزار بی کیفیت کار شما را دشوارتر می کند و بر ظاهر نهایی تأثیر می گذارد.برس ها و غلتک های با کیفیت بالا به شما امکان می دهند رنگ را با سهولت بیشتری اعمال کنید و لایه های رنگی ضخیم تر ، نرم و یکدست تری ایجاد می کنند.

سطح آماده نیست

همیشه قبل از رنگ آمیزی ، سطحی را که روی آن نقاشی می کنید ، آماده کنید.این یک نکته کلیدی است ، زیرا حتی ریزگردها و گرد و غبار روی دیوارها نیز می تواند منجر به مشکلاتی در کار رنگ شوند.

خودت انجامش بدی

بسیاری از پروژه های بهسازی منزل وجود دارد که کاملاً مناسب شماست تا خودتان آنها را انجام دهید.با این حال ، برای دریافت بهترین نتیجه و اطمینان از یک کار عالی در زمینه رنگ آمیزی ، یک پیمانکار حرفه ای نقاشی استخدام کنید.در واقع ، شما می توانید با استخدام یک نقاش خانه حرفه ای از اشتباهات رایج در نقاشی ساختمان جلوگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *