لیست نمایندگی های رنگ الوان

لیست نمایندگی های رنگ الوان

لیست نمایندگی های رنگ الوان

اگر قصد خرید رنگ الوان را دارید بهتر است درباره مشخصات این نوع رنگ ساختمانی، مطلع باشید. رنگ الوان از جمله مهمترین برندهای موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه مراکز متعددی در زمینه فروش اینترنتی رنگ الوان فعالیت دارند، هنگام سفارش این محصول از مراکز فروش رنگ الوان بهتر است به مرجعی معتبر مراجعه کنید. یکی از اهداف شرکت الوان تولید محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان است. با توجه به رشد سریع صنایع مختلف در دهه شصت، الوان اصفهان یک شرکت رنگ و شیمیای با بودجه 5.5 میلیارد تومانی بوده است، اما به دلایل مختلف تا اوایل دهه 70 و سپس به کندی رشد کرد. پروژه الوان با رشد سریع اجرا شده و در نهایت در اوایل دهه 75 عملیاتی شد. رنگ الوان در بسیاری از شهرهای ایران از جمله اصفهان، تهران، مشهد، کرمان و سایر شهرهای دیگر نمایندگی دارد.

خرید رنگ الوان

در ادامه مقاله درباره نحوه شکل گیری شرکت الوان و نمایندگی های معتبر آن، بیشتر توضیح می دهیم. با اطلاع از لیست نمایندگی های رنگ الوان، می توانید با خیال آسوده از مراکز معتبر رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. کادر شرکت الوان در نمایندگی های خود نیز حضوری فعال دارند و خواسته های مشتریان را در جهت افزایش جلب رضایت آن ها بررسی می کنند. برای اجرای نقاشی ساختمان می توانید از انواع رنگ های الوان در طیف های رنگی متفاوت استفاده کنید.

شرکت رنگ و رزین الوان  

شرکت رنگ و رزین الوان در سال 1360 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ های تزئینی و صنعتی در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج تهران- ایران آغاز به کار کرد. شرکت الوان با توجه به دیدگاه هیات مدیره و اعتقاد آن ها به کار گروهی و انجام امور کارشناسی، با همت کارکنان خود به یکی از بزرگترین تولید کننده های رنگ و پوشش صنعتی در منطقه تبدیل شده  است و در حال حاظر در این زمینه پیشرو هستند. شرکت الوان دارای مجوز از وزارت صنایع و معادن با ظرفیت تولید 16570 تن در سال و ایجاد اشتغال برای بیش از 350 نفر می باشد. بیش از 20 درصد کارکنان این شرکت دارای تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، این موضوع باعث شده است تا شرایط مناسبی را در امور تحقیقی و توسعه علمی فراهم کند که در نتیجه این تلاش های علمی، باعث دست یابی این شرکت به مجوز تخصیص و توسعه از وزارت صنعت و معدن به شرکت الوان شده است. در سال 2005 این شرکت بسیاری از پروژه های رنگ آمیزی عملی خود را با موفقیت به پایان رساند.

رنگ الوان

دسترسی به سرمایه های ارزشمند منابع انسانی در قالب گروه های تحقیقاتی عملی، تحقیقات بازار صادرات و واردات، برنامه ریزی تولید، تهیه مواد اولیه و کنترل کیفی، اصلی ترین سرمایه های پشتیبانی بین سازمانی است که افتخارات زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورده است. همه این دستاوردها باعث شده است تا این شرکت به سمت بازارهای بین المللی رفته و با نگاهی عمیق تر به آینده باعث کمک به ظرفیت سازی جهانی در کشور عزیزمان ایران شود. برای تحقق این هدف شرکت الوان موفق به خرید ملکی به مساحت 22000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق صنعتی به نام کاسپین های تک که در جاده تهران-قزوین قرار دارد، شد.

مراکز فروش اینترنتی رنگ الوان، انواع رنگ های ساختمانی این نوع برند را در قیمت های متفاوت عرضه می کنند. شما عزیزان می توانید طیف وسیعی از تنوع رنگ الوان و در سایز و اندازه های مختلف، از نمایندگی های معتبر تهیه کنید. به طور کلی می توان محصولات برند الوان را به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • انواع تینرها
  • رنگ های مقاوم در برابر حرارت
  • رنگ های آکریلیک بر پایه ی آب
  • رنگ های روغنی بر پایه ی حلال
  • رنگ های پلاستیک و نیمه پلاستیک
  • انواع پوشش های آنتی باکتریالی و بهداشتی
  • رنگ ها و پوشش های به کار رفته از مواد نانو

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رنگ الوان

قیمت رنگ الوان با توجه به نوع رنگی که انتخاب می کنید، متفاوت است. بر اساس میزان کیفیت مواد اولیه رنگ و میزان درخشش آن ها، قیمت رنگ الوان را نیز افزایش و یا کاهش می یابد. برای اطلاع از قیمت عمده فروش رنگ های الوان می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید. کارشناسان فروش، قیمت های به روز انواع رنگ های الوان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. شما عزیزان می توانید رنگ الوان را به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری از مراکز فروش رنگ های ساختمانی تهیه کنید.

قیمت رنگ الوان

مجموعه تخصصی ایران کالر یکی از مراکز فروشی است که در زمینه عرضه انواع رنگ های ساختمانی برند الوان فعالیت دارد. انواع رنگ های الوان مطابق با استانداردهای کشور و توسط دستگاه های بسیار پیشرفته تولید شده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مجموعه ایران کالر و پس از اطلاع از قیمت و مشخصات رنگ های الوان، رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. جهت کسب اطلاع از بهترین قیمت رنگ صنعتی الوان، می توانید با کارشناسان مجموعه ایران کالر در ارتباط باشید.

شما می توانید با خرید رنگ های الوان از نمایندگی های این مجموعه بدون واسطه، رنگ ساختمانی مورد نظر خود را خریداری کنید؛ این امر باعث کاهش هزینه های اضافی در این زمینه می شود. کادر شرکت الوان به دلیل تقاضای بسیاری از مشتریان در بسیاری از شهرها، نمایندگی های خود را قرار داده است. تیم متخصص شرکت الوان در راستای جلب رضایت مشتریان خود، قبل از عرضه محصولات خود به بازار، آزمایشاتی را بر روی آن ها انجام می دهند و پس از اطمینان از میزان کیفیت آن ها، محصولات خود را در اختیار مراکز فروش قرار می دهند. از رنگ های الوان می توانید برای رنگ آمیزی در سطوح مختلف استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *