انتخاب رنگ دیوار خانه

چگونه رنگ دیوار خانه را انتخاب کنیم

انتخاب رنگ دیوار خانه

یک روش بسیار معمول برای تغییر یک محیط بدون صرف هزینه زیاد، نقاشی یک یا چند دیوار است. به این ترتیب می توانید علاوه بر احساسات تناوبی که می خواهید به اتاق بیاورید مانند آرامش، راحتی، شادی ، گرما، ظرافت و … رنگ ها همچنین توانایی ایجاد جلوه های دیداری مختلف را دارند: اگر محیط تاریک باشد، می توان رنگی را انتخاب کرد تا نور طبیعی بیشتری به آن فضا بدهد. اگر مکان کوچک باشد، از رنگ هایی که احساس فضای وسیع می کنند استفاده می شود. اما قبل از شروع کار لازم است که مکان را با دقت بررسی کنید. اگر فقط یک یا دو دیوار برای رنگ کردن می خواهید، مهم است که دریابید کدام یک از این دیوارها باید انتخاب شود و بهترین رنگ را از مراکز فروش رنگ الوان برای ساختمان ها انتخاب کنید تا هماهنگی دکوراسیون به خطر نیفتد.

چگونه رنگ دیوار خانه را انتخاب کنیم

برای انتخاب یک رنگ صنعتی مناسب برای اتاق خود ، لازم است ابتدا فکر کنید که دوست دارید چه چیزی را انتقال دهید. اگر قصد ارائه آرامش است ، روی رنگهای سفید و آبی تمرکز کنید.اگر محوطه محل مناسبی برای استراحت خواهد بود و ایده این است که به آن طراوت دهید ، سبز را انتخاب کنید. نارنجی رنگی است که ارتباط و خلاقیت را تشویق می کند ، در حالی که زرد و فیروزه ای برای روشنایی فضای خنثی مناسب هستند و اگر می خواهید احساس آرامش انتقال بدهید ، روی رنگ های خاکی یا سرد تمرکز کنید. به گفته متخصصان رنگ می تواند احساسات مختلفی را به محیط منتقل کند و این با نحوه استفاده از آن متفاوت است. به عنوان مثال ، رنگ مشکی که در دیوار پشتی برای تلویزیون در اتاق سینمای خانگی استفاده می شود، به دلیل برجسته بودن صفحه نمایش ، به آن ظاهر واقعی سینما می دهد و بسیار زیبا به نظر می رسد. آنها در حال حاضر بر روی دیواری در اتاق ناهار خوری فضای سنگینی ایجاد می کنند ، فضایی که ما نمی خواهیم دوستان و خانواده خود را به خانه می آوریم.

بیشترین استفاده از رنگ ها در پروژه ها

در اتاق ها، ما سعی می کنیم با رنگ های گرم تر ، آرامش و گرمی را که یک اتاق خواب به آن نیاز دارد بیاوریم مانند: قهوه ای، خاکستری روشن و آبی و رنگ های پاستلی و از اشیا  با رنگ های قوی استفاده می کنیم تا شخصیت بیشتری به هر یک بدهیم. در اتاق در آشپزخانه و در محیط کار، از رنگ های بسیار واضح و خنک برای تجسم بهتر محیط و کمک به نورپردازی استفاده می شود. اما اگر ایده این است که اتاق پذیرایی خود را به محیطی برای استراحت و برقراری ارتباط برای دوستان و خانواده تبدیل کنید ، به یک دیوار نارنجی روشن یا فیروزه ای فکر کنید. آنها برای تأمین این نوع احساسات عالی هستند.

چگونه رنگ دیوار خانه را انتخاب کنیم

چه چیزی خوب است قبل از انتخاب رنگ مشاهده شود؟

هنگام انتخاب رنگ صنعتی اپوکسی ایده آل برای فضای خود ، لازم است که کل کار را تجزیه و تحلیل کنید. در این مواقع ، ما تلاش می کنیم که رنگ مبلمان را با رنگ دیوارها مقایسه نکنیم زیرا آنها باید مکمل یکدیگر باشند و با یکدیگر مخالفت نکنند. اگر مشتری دیوار بنفش می خواهد ، ما مبلمان با رنگ های خنثی تر ، مانند خاکستری روشن و رنگ های پاستلی را پیشنهاد می دهیم ، که کاملاً برای این نوع رنگ مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *