کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ

شما می توانید با تغییر رنگ و طراحی دیوارها  تغییری اساسی در خانه خود ایجاد کنید. راه های زیادی برای تغییر طرح و رنگ دیوارهای خانه شما وجود دارد که بسته به شرایط باید مناسب ترین گزینه، انتخاب شود. برخی از افراد با کمک رنگ روغنی اصفهان، اقدام به تغییر دیوارها و فضای خانه خود می نمایند و برخی دیگر ترجیح می دهند از کاغذ دیواری برای این منظور استفاده کنند. هر کدام از این موارد (رنگ و یا کاغذ دیواری) جوانب مثبت و منفی خود را دارند و هرکس متناسب با شرایط ، فضا، سلیقه، میزان بودجه و در نظر گرفتن زمان ، سعی می کند یکی از موارد را انتخاب کرده و بهترین آن ها را از مراکز فروش رنگ الوان خریداری کند.

رنگ روغنی اصفهان

اجرای رنگ پلاستیک اصفهان ، بسیار ساده و آسان است و تقریبا هر کسی میتواند آن را انجام دهد.هم چنین هزینه ی نقاشی ساختمان ، ارزان است و از این رو بیشتر افراد ترجیح میدهند بجای کاغذ دیواری ، از رنگ برای طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنند.

اجرای کاغذ دیواری ، کار هر کسی نیست و باید توسط افراد حرفه ای انجام شود و البته هزینه خرید و اجرای کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ اکریلیک اصفهان ، بیشتر است. اما با این وجود برخی از افراد به دلیل اینکه با استفاده از کاغذ دیواری هر طرحی را میتوان روی دیوار پیاده سازی کرد ، ترجیح میدهند که بجای رنگ از کاغذ دیواری استفاده کنند.

یکی از عواملی که در انتخاب شیوه مناسب برای طراحی دیوار به شما کمک می کند، در نظر گرفتن فضا است. به عنوان مثال بیشتر معماران و طراحان به شما پیشنهاد میکنند که در مکان هایی که میزان رطوبت و دما بالاست از رنگ بجای کاغذ دیواری استفاده شود. چون کاغذ دیواری با قرار گرفتن در معرض رطوبت و دمای زیاد، از بین می رود. البته امروزه نوعی از کاغذ دیواری ها وارد بازار شده اند که در برابر رطوبت و نم مقاوم هستند و هیچ آسیبی نمی بینند.

رنگ آمیزی دیوار بهتر است یا کاغذ دیواری

یکی از جوانب مثبت رنگ این است که دامنه رنگ های آن تقریبا بی حد است.در نقاشی دیوارها میتوان از طیف گسترده ای از رنگ های مات و براق استفاده کرد.علاوه بر این ، اگر می خواهید رنگ جدیدی داشته باشید ، رنگ آمیزی مجدد دیوارها آسان است.

پیشنهاد ما به شما این است که برای فضاهایی که در معرض رطوبت زیاد هستند از رنگ و برای طراحی اتاق نشیمن و ناهارخوری از کاغذ دیواری استفاده کنید.زیرا با انتخاب مناسب کاغذ دیواری ، متناسب با سبک دکوراسیون فضا ، می توانید جلوه ای زیباتر ( در مقایسه با رنگ ) به فضای سالن پذیرایی خود ببخشید.

هر دو ، رنگ و کاغذ دیواری دارای جوانب مثبت و منفی زیادی هستند که باعث میشود ، تصمیم گیری برای ما سخت شود.اما اگر مزایا و معایب هر کدام را در نظر بگیرید و بعد از آن نیاز خود را نیز بررسی کنید ، حتما میتوانید ، بهتر تصمیم گیری کنید.البته شما میتوانید از هر دو (رنگ و کاغذ دیواری) ، همزمان در طراحی خانه خود استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *